Επικοινωνια

Ξενίας 18, 11528 - Αθήνα (πλατεία Μαβίλη)

"Η τροφή σου είναι το φάρμακό σου" -Ιπποκράτης

Map Icon

  • Φυσική Ιατρική
  • matinachr@gmail.com

Ακατέργαστες τροφές: Προσφέρουν τα πάντα

Σεπτέμβριος 8, 2014
naturopathy sparaggia-mprokolo

Η φυσική και η σωστή διατροφή και η καθημερινή φυσική δραστηριότητα βοηθάει στο να ρυθμίσουμε το βάρος μας, χωρίς συνέπειες για την υγεία μας.

Οι ακατέργαστες τροφές περιέχουν τα απαραίτητα ένζυμα και βοηθούν να εμπλουτίσουμε τον οργανισμό μας με πολύτιμα θρεπτικά συστατικά υψηλής βιολογικής αξίας και αντιοξειδωτικές ουσίες.

Οι φυσικές τροφές προάγουν τις καύσεις, αυξάνουν τη δυναμική του μεταβολισμού και κινητοποιούν την απώλεια βάρους.

Ο μεταβολισμός επηρεάζεται σημαντικά από τη σωματική άσκηση -όσο περισσότερο κινούμαστε τόσο πιο δραστήριος είναι ο μεταβολισμός μας-, από την ποσότητα του μυϊκού ιστού και από μια διατροφή υγιεινή και ισορροπημένη.

Τροφές πλούσιες σε θερμίδες, που δεν περιέχουν τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται για τον μεταβολισμό αυτών των θερμίδων, δυστυχώς δεν βοηθούν να απαλλαγούμε από το περιττό βάρος, αλλά εξαντλούν και κουράζουν τον οργανισμό μας και όσο περνούν τα χρονιά, έχουν μεγάλο κόστος στη υγεία μας.

Οι δίαιτες, όπως εφαρμόζονται από τους ειδικούς, όχι μόνο δεν έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά όπως έχει αποδειχθεί είναι και επιβλαβείς.

Όταν στο καθημερινό πρόγραμμα αδυνατίσματος περιλαμβάνουμε τροφές υψηλής περιεκτικότητας σε ινώδεις υδατάνθρακες, χαμηλού ως μετρίου γλυκαιμικού δείκτη, μέσης περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας και χαμηλής σε λιπαρά, ιδίως κορεσμένα, η απώλεια κιλών και λίπους επιτυγχάνεται πολύ πιο γρήγορα.

Tο φαγητό αποτελεί μια από τις απολαύσεις της ζωής και η στέρησή του αποτελεί σημαντικό εμπόδιο για κάποιον που προσπαθεί να χάσει βάρος είτε για λόγους υγείας είτε για λόγους ομορφιάς.

Μπορούμε κάνοντας απλές αλλαγές στην ποιότητα και την ποσότητα των τροφών που τρώμε, να χάσουμε βάρος και τη νέα μας σιλουέτα να τη διατηρήσουμε για πάντα.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΣΤΟ inikos.gr

 

Share this:

  • Facebook
  • Twitter