Επικοινωνια

Ξενίας 18, 11528 - Αθήνα (πλατεία Μαβίλη)

"Η τροφή σου είναι το φάρμακό σου" -Ιπποκράτης

Map Icon

  • Φυσική Ιατρική
  • matinachr@gmail.com

Share this:

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ

kapnismaΔιατηρηθείτε υγιείς: Αλλάξτε τη ζωή σας.

Η ικανότητα επιβίωσης και η καλή κατάσταση της υγείας οφείλεται στην ικανοποιητική λειτουργία του ανοσοποιητικού μας συστήματος, δηλαδή στην ισχυρή φυσική άμυνα του οργανισμού.

Ματίνα Χρονοπούλου* BSc., N.D., Ph.D., Δρ. Φυσικοπαθητικής Θεραπευτικής

Είναι αυτή που θα εντοπίσει εγκαίρως και θα καταστρέψει ανεπιθύμητους εισβολείς, όπως είναι οι ιοί και τα μικρόβια, πριν προλάβουν να δημιουργήσουν λοίμωξη στον οργανισμό μας. Εάν το ανοσοποιητικό δεν λειτουργεί σωστά, δεν θα εξουδετερωθούν εγκαίρως, θα πολλαπλασιασθούν και θα νοσήσουμε.

Αυτό που οφείλουμε να κάνουμε είναι ενδυναμώσουμε τον ίδιο τον οργανισμό μας, μέσω της βελτίωσης του ανοσοποιητικού μας συστήματος, δίνοντας έμφαση στην πρόληψη.

Όργανα που συμμετέχουν στο ανοσοποιητικό σύστημα είναι ο θύμος αδένας, η σπλήνα, ο μυελός των οστών και ένα απέραντο δίκτυο λεμφαγγείων και λεμφαδένων που είναι διεσπαρμένοι σε όλο το σώμα. Μέσα στο σύστημα αυτό, καθώς και στο αίμα και στον μεσοκυττάριο χώρο, κυκλοφορούν κύτταρα, τα «λευκά αιμοσφαίρια», που είναι εντεταλμένα να καταστρέφουν «τους εισβολείς», για παράδειγμα ιούς, μικρόβια ή ακόμη και μη φυσιολογικά κύτταρα του οργανισμού, όπως είναι τα καρκινικά.

Ο κάθε τύπος «λευκού αιμοσφαιρίου» (Μακροφάγα, Τ-λεμφοκύτταρα, Β- λεμφοκύτταρα κ.ά) έχει εξειδικευμένη εργασία και συνεργάζεται αρμονικά με τα άλλα, είτε για να καταστρέψει τους εισβολείς ή για να τους αναγνωρίσει, να τους ταυτοποιήσει και να μεταφέρει τις πληροφορίες αυτές (Τ-λεμφοκύτταρα ), ώστε να δοθεί η δυνατότητα να παραχθούν τα αντισώματα.

Τα τελευταία είναι εξειδικευμένα στην εξουδετέρωση του ανεπιθύμητου εισβολέα (παράγονται από τα Β-λεμφοκύτταρα) και αναλαμβάνουν να καταστρέψουν τους εισβολείς.

Πώς μπορούμε να υποστηρίξουμε την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού μας συστήματος;

Κάνοντας κάποιες σημαντικές αλλαγές στην καθημερινότητά μας, ώστε να έχουμε μια πιο υγιεινή διαβίωση:

Να κοιμάστε αρκετές ώρες καθημερινά, ανάλογα με τις ανάγκες σας, και συμπληρώστε τις ώρες της έλλειψης ύπνου το συντομότερο δυνατόν, τις επόμενες ημέρες, στην περίπτωση που αναγκασθείτε να τον μειώσετε κάποια ή κάποιες μέρες. Ο μέσος όρος ωρών ύπνου ανάλογα με το άτομο, είναι 6-9 ώρες ημερησίως.

Ακόμη:

*Η Ματίνα Χρονοπούλου σπούδασε Φυσικοπαθητική Θεραπευτική στην Αγγλία και απέκτησε δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών, Naturopathic Doctor, Lic. Dip. Master Ac., TCM στο Βελονισμό και την Παραδοσιακή Κινέζικη Ιατρική και διδακτορικό Δίπλωμα

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ξενίας 18, Πλατεία Μαβίλη, 11528, Αθήνα

Τηλ.  210-64.00.411 Κιν. 6932-191724

Ε-mail : matinachr@gmail.com

Skype: matina.chronopoulou

http://naturopathicmedicine.gr/

http://naturopathyingreece.wordpress.com/