Επικοινωνια

Ξενίας 18, 11528 - Αθήνα (πλατεία Μαβίλη)

"Η τροφή σου είναι το φάρμακό σου" -Ιπποκράτης

Map Icon

  • Φυσική Ιατρική
  • matinachr@gmail.com

Ήρθε η ώρα να αδυνατίσετε

123

Η εξάπλωση της παχυσαρκίας δεν εξαρτάται μόνο από την ποσότητα της τροφής που καταναλώνουμε, άλλα κυρίως από την ποιότητα και τον τρόπο ζωής μας.

Η αφθονία αγαθών, ο υπερκαταναλωτισμός και η καθιστική ζωή, σε συνδυασμό με το άγχος και τις ευκολίες στη διαβίωση που προσφέρει η τεχνολογία, αυξάνουν τον αριθμό των παχύσαρκων. Το 50% του ελληνικού γυναικείου πληθυσμού και το 67% του ανδρικού έχουν βάρος μεγαλύτερο του φυσιολογικού.

Η παχυσαρκία δεν οφείλεται τις περισσότερες φορες σε ενδοκρινικά ή άλλα νοσήματα, αλλά στο ότι οι άνθρωποι που πάσχουν παίρνουν πολλές θερμίδες, τρώγοντας τροφές-σκουπίδια, που  δημιουργούν έλλειψη θρεπτικών συστατικών.

Τροφές πλούσιες σε θερμίδες, που δεν περιέχουν τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται για να μεταβολίσουν αυτές της θερμίδες, δυστυχώς δεν βοηθούν να απαλλαγούμε από το περιττό βάρος, αλλά εξαντλούν και κουράζουν τον οργανισμό, και όσο περνάνε τα χρονιά έχουν και μεγάλο κόστος στην υγεία μας. Οι δίαιτες, όπως εφαρμόζονται από τους ειδικούς, όχι μόνο δεν έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά όπως έχει αποδειχθεί, είναι και επιβλαβείς για την υγεία μας

Δέκα βήματα για να αδυνατίσετε

Η φυσική, η σωστή διατροφή και η γυμναστική μπορούν να βοηθήσουν στη ρύθμιση του βάρους σας.

  1. Οι ακατέργαστες τροφές περιέχουν τα απαραίτητα ένζυμα και βοηθούν στον εμπλουτισμό του οργανισμού με πολύτιμα θρεπτικά συστατικά υψηλής βιολογικής αξίας και αντιοξειδωτικές ουσίες.
  2. Οι φυσικές τροφές βοηθούν τις καύσεις, αυξάνουν τη δυναμική του μεταβολισμού και «κινητοποιούν» την απώλεια βάρους. Ο μεταβολισμός επηρεάζεται σημαντικά από τη σωματική άσκηση -όσο περισσότερο κινείστε τόσο πιο δραστήριος είναι ο μεταβολισμός σας-, από την ποσότητα του μυϊκού ιστού και από μια διατροφή υγιεινή και ισορροπημένη.
  3. Η απώλεια κιλών και λίπους επιτυγχάνεται (είναι πολύ πιο γρήγορος ο μεταβολισμός), όταν στο καθημερινό πρόγραμμα αδυνατίσματος περιλαμβάνετε τροφές υψηλής περιεκτικότητας σε ινώδεις υδατάνθρακες, χαμηλού ως μετρίου γλυκαιμικού δείκτη, μέσης περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας και χαμηλής σε λιπαρά, ιδίως κορεσμένα.
  4. Tο φαγητό αποτελεί μια από τις απολαύσεις της ζωής και η στέρησή του αποτελεί σημαντικό εμπόδιο αν θέλετε να χάσετε βάρος είτε για λόγους υγείας είτε για λόγους ομορφιάς. Μπορείτε, κάνοντας απλές αλλαγές στην ποιότητα και την ποσότητα των τροφών που τρώτε, να χάσετε βάρος και να το διατηρήσετε για πάντα.
  5. Πρέπει να μην τρώτε επεξεργασμένες τροφές, οι οποίες μετατρέπονται σε ζάχαρα.
  6. Να μην τρώτε αν δεν πεινάτε.
  7. Να κοιμάστε καλά και να βρίσκετε τρόπους να μειώσετε το καθημερινό άγχος.
  8. Να μην τρώτε μεγάλες μερίδες.
  9. Για να μην ξαναπαχύνετε, κάντε μόνιμες αλλαγές στον τρόπο ζωής σας και στις διατροφικές σας συνήθειες.
  10. Δραστηριοποιηθείτε. Το να γίνετε πιο ενεργός δεν σημαίνει αναγκαστικά να ιδρώνετε σε ένα γυμναστήριο. Μπορείτε αντί για το γυμναστήριο να ακολουθήσετε τις παρακάτω ιδέες:
  • Επιλέξτε δραστηριότητες που σας ευχαριστούν και προσπαθήστε να περνάτε περισσότερο χρόνο κάθε εβδομάδα σε αυτές.
  • Ενσωματώστε περισσότερη δραστηριότητα στην καθημερινή σας ζωή. Η καθημερινή άσκηση και η αυξημένη σωματική δραστηριότητα διπλασιάζουν την απώλεια κιλών. Η άσκηση και η σωματική δραστηριότητα, είναι επίσης οι πιο σημαντικοί παράγοντες για τη μακροχρόνια απώλεια βάρους.

Η σωστή διατροφή και η δραστήρια ζωή είναι τα μυστικά για να χάσετε εύκολα και σωστά βάρος.

Share this:

  • Facebook
  • Twitter